• Best Reviewed 2 keer okt 2023
  • Test panel 8.5 okt 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Sound Tower MX-ST50B op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

z**2@h**l.com 31-10-2023

Leuke box voor feestjes

Geschreven voor: Samsung Sound Tower MX-ST50B

Leuke box. Groot maar toch gemakkelijk te verplaatsen. Leuke om mee te nemen naar buiten voor een tuinfeestje. Leuk met de kleuren. Verbinding maken gaat ook gemakkelijk.

Pluspunten

• Verbinding
  • Kleuren
  • Goeie klank

Minpunten

• Robuust

f**6@g**l.com 06-10-2023

Geweldige speaker

Geschreven voor: Samsung Sound Tower MX-ST50B

Ik heb deze samsung speaker MX ST50M mogen testen, Zeer tevreden van het uiterlijk. Geluid klink vol en zuiver en gaat zeker luid genoeg voor een thuis feestje. De speaker was vlot en snel in te stellen. De batterij gaat ook verbazing wekkend lang mee. De verlichting is leuk maar niet altijd van toepassing,... maar wel uitschakelaar. De speaker mist eventueel een display om sneller te zien in welke modus de speaker staat.

Pluspunten

• Lange batterij duur
  • Goede sound

Minpunten

• Mist mss een dispaly

y**n@s**t.be 06-10-2023
Geschreven voor: Samsung Sound Tower MX-ST50B

Ik was een van de gelukkigen die dit product mocht onder de loep nemen. Het eerste wat direct opvalt wanneer je de partybox opzet is de magnifieke discolichten. Wat mij opviel is dat deze lichten ook nog duidelijk te zien zijn wnr de box in de zon staat. Verder is het geluid is één van de toppunten van de party-speaker, zeer klaar en zuiver zoals je verwacht te krijgen voor de prijs. Ook de extra bass is een toppunt. Wat mij het meest intrigeert is het design, doordat de speakers naar 2 kanten zijn gericht biedt de box een zeer groot bereik.
Als ik 1 minpuntje zou moeten opsommen/vinden, is het dat de box niet onhoudt welk volume de laatste keer werd gebruikt. Ik kan deze box dus zeker aanraden!

DavyC 26-09-2023

Goede geluidskwaliteit en super accuduur

Geschreven voor: Samsung Sound Tower MX-ST50B

Deze sound tower is een zeer groot toestel. Daardoor is meenemen naar een externe plaats best wel een gedoe. Alhoewel, dankzij een goed handvat heb je wel goede vat om hem mee te nemen. De grootte zorgt er natuurlijk wel voor dat het geluid super is.
Het toestel heeft een mooi design, dat dankzij de belichting nog beter naar voren komt.
Hij is zeer simpel te connecteren via Bluetooth.
Het toestel is simpel op te laden. Dankzij de batterij kan je hem overal gebruiken en de duur is best wel lang.
Ik merkte dat zelfs op het maximum volume het voor mij soms nog luider mocht. Dus meestal speel ik op het hoogste volume. Heeft dit op langere duur invloed op de batterij? Dat moet nog blijken!
De afstandbediening is goed. Als je hem begint te gebruiken zonder eerst de handleiding te lezen, kan het misschien zoals bij mij gebeuren dat je op de + zit te drukken voor meer volume, terwijl die van de geluidssterkte eigenlijk op een andere plaats staan. Dom van mezelf natuurlijk, maar ze hadden er beter een ander icoontje op geplaatst.
De achterkant heeft een plastieken cover voor de aansluiting van de laadkabel alsook voor de aansluiting van de microfoon. Dat is goed tegen spatwater en vuil.

Pluspunten

• Accuduur
  • Connectie Bluetooth simpel

Minpunten

• Geluid te stil, constant vol vermogen nodig
  • Bas instelling geeft niet veel extra effect

Speedfast 24-09-2023

Samsung tower

Geschreven voor: Samsung Sound Tower MX-ST50B

Een zeer solide muziek tower

Het ontwerp van de Sound Tower is modern en strak, waardoor het naadloos past in vrijwel elke interieurstijl. De slanke behuizing en de verlichting geven het geheel een eigentijdse uitstraling. Bovendien is het systeem niet al te groot, waardoor het gemakkelijk in de meeste woonkamers past zonder te veel ruimte in beslag te nemen.

Wat betreft de geluidskwaliteit ben ik echt weggeblazen( letterlijk ). De Sound Tower MX-ST50B levert een krachtig en helder geluid met diepe bassen en zuivere hoge tonen. Of je nu naar muziek luistert, een film kijkt of een feestje organiseert, deze sound tower vult de ruimte met een indrukwekkend geluid.

De connectiviteitsmogelijkheden zijn ook indrukwekkend. Met Bluetooth en USB.

Een ander hoogtepunt van de Samsung Sound Tower MX-ST50B is de gebruiksvriendelijke bediening. Het intuïtieve bedieningspaneel op de bovenkant van de toren, evenals de bijbehorende afstandsbediening, maken het eenvoudig om de instellingen aan te passen en door nummers te navigeren. Tevens is er ook een APP beschikbaar.

Tot slot verdient de duurzaamheid van dit systeem ook een vermelding. De Sound Tower voelt solide en goed gebouwd aan, wat duidt op een hoogwaardige constructie die lang meegaat.

Kortom, de Samsung Sound Tower MX-ST50B heeft mijn verwachtingen overtroffen op alle fronten. De geluidskwaliteit, het ontwerp, de connectiviteitsmogelijkheden en de gebruiksvriendelijkheid maken dit systeem tot een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een hoogwaardige audio-ervaring. Ik kan het ten zeerste aanbevelen!

Enkele specs
Ingebouwde batterij (18h)
Krachtig 240W geluid
Stof- en waterbestendig (IPX5)
Multi-Bluetooth & Group Play
Party lights & DJ effects

Pluspunten

• geluid
  • led licht
  • water bestendig

Minpunten

• app voor bediening